pluggeliplugg.


pic by:(muftic bakom kameran) "saknade tider!"

Yepp, ni läste rätt, sitter här och pluggar.
Innan lovet började så lovade jag mig själv att plugga som bara den under lovet. Och det gick inte alls bra!
Nu när jag sitter ner med en hög med papper, min data framför och böcker så inser jag hur mycket jag måste göra! Denna helgen kommer definitivt bestå av plugg och mer plugg. Vi får ser hur bra det kommer att gå för mig! återkommer på imorgon kväll och säger till ifall det blev så mycket plugg!

Vaknade för ca två timmar sen, har ingen lust alls att plugga. Är för lat för det, men jag måste!
Ska ut lite senare med Ashanti och se ifall jag snappar upp några fina bilder.
Återgår nu till plugget, ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0