Mobil inlägg

Ville höra av mig snabbt innan jag faller i sömn. Idag har jag haft en jätte bra dag, har tillbringat dagen med min underbara bästa vän A. Vi har vandrat igenom halva Malmös gator med händerna fyllda med saker, jag hade en mega stor väska som vägde 1000 kg, en påse som var proppfull med hundmat, leksaker, gräddfil, dippor gud vet vad mer vi hade i den. Jag hade även en stor Nelly påse där min beställning befann sig i och i andra handen så höll jag Ashanti. Har aldrig i hela mitt liv bärt på så mycket saker. Stackars A hade oxå händerna fulla med två stora pizzor som hon gick runt och bar på + en stor väska hängandes vid axeln.
Efter att vi hade gått igenom halva jordklotet så väntade vår belöning hemma. Vi åt, pratade, skvallrade och skrattade tills vi båda fick jätte ont i magen. Dagen blev jätte lyckad! Jag insåg hur sjukt mycket saker har förändrats under dem senaste månaderna, jag inser även hur mycket jag saknar min gamla klass och att jag saknar A och mina tider tillsammans med henne. Våra fina minnen ploppade fram under dagen, underbara minnen!
Jag älskar dig A och saknar våra gamla tider då det bara var vi två varje dag i skolan och efter skolan. Du är speciell vännen!
Nu får det vara nog om snack, God natt!

 

"Var dig själv, alla andra finns redan"


Kommentarer
Postat av: A

Älskaaade vän, bäst är du! Har saknat dig med som fan. Vi får helt enkelt se till o ha fler såna kvällar! Å andra sidan är det skönt att känna saknad också, det gör våra träffar ännu mer speciella då vi verkligen snackar ut om ALLT! Älskar dig mestaste <3

2011-11-05 @ 16:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0