gooooshhhh, inga ord.



Denna videon kills me softly!
Fan vad porrig min blogg har blivit ;o HAHA! men man dör av allt sexigness ute! Perfekta killar existerar bara i media! :/
Har fortfarande inte hittat min drömprins, finns verkligen inga bra killar ute i våran vardag längre. Nu för tiden så är alla killar s-m-u-t-s, som leker att dem kan något om kärlek. Men egentligen så är dem bara ute efter "lek" och är känslokalla idiotas!  

btwwww längtar som fan tills jag slutar skolan! sinnes hur mycket jag längtar, så jag kan ta mitt pick och pack och vinka hejdå till Sverige genom flygplans fönstret. Hur perfekt hade inte det varit just nu?
Att sätta sig på ett plan i denna sekunden och bara fly ifrån allting, fly ifrån denna dumma verklighet..
Har inte tid att skriva egentligen, måste plugga as usual och se ett kapitel från TRUE fucking blood, min favorit serie som jag är fullständigt fäst i! (tack vare Emma)
Ha det feeejjjttt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0