Don't you run away from love






Har haft en väldigt mysig dag idag. Spenderade dagen tillsammans med V. Vi var i stan kikade in i olika affärer och hade det trevligt. Jag var duktig som inte shoppade något i stan idag. Fast det höll inte särkilt länge. Det försa jag gjorde när jag kom hem till V var att shoppa loss på Nelly. Klickade hem en massa snygga grejjer som kommer att behövas nu till höst! Visar er vad jag har köpt när jag fått hem mina saker, men jag köpte bl.a tre olika läppstift i färgerna röd, rosa och ljusrosa. Det kommer att användas flitigt nu till höst, det är jag helt säker på. Imorgon så ska jag träffa en otroligt saknad person, Amina! Vi ska snacka tills tungan domnar av och tjocka oss tills magen spricker. Höhö älskar oss. Bilder kommer givitvis dyka upp imorgon från vår lilla dag. 
Föresten, har letat, letat, letat och letat efter en pälsväst. Pälsväst (fejkpäls) rött läppstift, rödbrunt/rödlila hår =..♥!!
Har färgat håret rödare, den röda hårfärgen har börjat synas mer nu! *happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0