What I want

Halloj alla vänner till Alexandra, jag har blivit tillsagd att gästblogga här så då får jag väl göra det!
Den främsta anledningen till att jag sa okej till att blogga är för att jag var tvungen att dela med mig av min och Alexandras låt. Detta är en låt som Alexandra rankar som en i hennes topp tre i listan över bästa låtar i universum!
Det bästa i låten tycker Alexandra är visselpipan så lyssna noga efter den (går dock inte att missa).


Annars händer inget speciellt. Alexandra sitter och viker kläder och städar sitt rum medan jag bloggar och stör ashanti, den gullungen!!!!vill äta henne!!
Nu ser jag att batteriet här tar slut och har inget mer att tillägga. Hejsvejs!/Micha.

Kommentarer
Postat av: amina

MEN LÄÄÄR DIG UPPDATERAAAAA!! hehe he

2011-08-10 @ 21:39:06
URL: http://thisisamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0