no lo pienses mas vamos a hacerlo realidad

Jag har märkt att denna bloggen verkar ha blivit en hundblogg. Det finns en massa bilder på min underbara vovve Ashanti hela tiden! Anledningen till det är att hon är en stor del av mitt liv, hon är bara med mig hela tiden, så därför dyker hon ofta upp på bloggen. Jag tar hellre bilder på henne än på mig (hatar att va ego).
Iaf så sov Milla över hos mig, vi somnade vid 5 tiden efter att vi snackat med anton i timmar. Jag fixade Millas naglar oxå, som jag aldrig hann fota, ska fota dom när hon kommer hit igen senare..
Jag glömde att påpeka att jag är sjuk! har feber och ont i halsen. Väldigt typiskt att sånt alltid ska hända alexandra som har världens dåligaste imun försvar. Orkar inte skriva mer, ska se på film nu, ni får ha det så bra allihopa.
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0