I know you want me back

några bilder som beskriver vad jag har gjort under tiden jag inte har bloggat! I tisdags så fyllde min morbror år, i onsdags så fyllde min morfar år. Jag kom hem i onsdags. Idag har jag inte gjort mycket, ,bara varit hemma på denna tråkiga regninga dag, har sett filmer med stoffe och min bror. bra filmer såg vi haha.
Btw anledningen till att flickans mun (se några bilder upp) är färgad är för att hon hade druckit en peruansk dricka som har väldigt mycket färgämnen i sig. Där har ni svaret på vrf hennes läppar är missfärgade! (:

Imorgon (idag klockan är över 12) så fyller min andra halva år! min bästavän blir 16 år gammal! så grattis amina, hoppas du får en underbar dag imon med mig och devla! we love you ♥!!

Kommentarer
Postat av: amina

aew tack älskling!! bäst är du <3

2011-08-12 @ 09:56:33
URL: http://thisisamina.blogg.se/
Postat av: emma

asså shanti på den bilden!!! HAHAHAHAHAH DÖÖÖR

2011-08-13 @ 17:45:47
URL: http://emishie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0