Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

svår fråga faktist.. men som jag själv har märkt så brukar de flesta jag har fallit för varit väldigt mystiska, men endå sett bra ut! Det finns något med dom mystiska som jag gillar, jag blir intresserad och nyfiken på dem, vill få reda på så mycket så möjligt!
Det är dom mystiska killarna som egentligen är svårast att få, de delar inte med sig av mycket så det är svårt att komma nära dem. 
Men i allmänhet så gillar jag, charmiga killar, de behöver inte se suuuper duper bra ut, bara de är charmiga så ser de automatiskt finare ut!
punktvist så ska min kille vara.........

* charmig
* intressant
* MOGEN
* smart (han behöver inte vara värsta einstein, bara man kan ha en diskussion om något med han)
* rolig ( torr humor är okej haha)
* lite svår att få, det gör så att man verkligen "kämpar för han" (inte kul när man kan få en kille enkelt)
* romantiskt gullig! ( en kille som skickar iväg söta sms till sin tjej, såå himla gulligt!!!)
* inte föör på, en kille som frågar ut en hela tiden om vad man gör är riktigt turn off! ( han ska vara balanserad hihi )
* inte slå sin tjej! inte ens på skojj... händer det så är det HEJDÅ!

SNIPPSNAPPSLUT, så var den sagan slut!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0