Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

eftersom klockan är över 12 så kan jag jag köra dag 4..
Jag är en väldigt målinriktad person, har väldigt många drömmar som jag hoppas att jag kan förverkliga!

Mina mål/drömmar/önskningar:

*
gå ut gymnasiet med bra betyg!
* hålla kvar kontakten med mina barndomsvänner
* suga åt mig en massa kunskap ifrån gymnasiet!
* bli mer ordningsammare!
* bli en bra kock
* öppna en restaurang när jag blir äldr
* bo i Peru (minst ett år)
* bo i "kända städer" över hela världen i några veckor..
* bo i ett hus när jag blir äldre
* ha måånga barn
* träffa min grundskoleklass 20-30 år senare
* gå på en massa små kurser, för att få så mycket kunskap så möjligt
* få fin klädstil
* köpa en båt
* ha minst två bilar
* ha gott om pengar
* vara en snygg mamma
* fortsätta med mitt pianospelande!
* lära mig så många olika danser så möjligt!
* lära känna nån "kändis"
* lära mig ett främmande språk.
* köpa tomter som jag kan bygga på
* ha två hundar
* gå ner i vikt (några kilon)
* träna några gånger i veckan
* Ha fler än ett hus, ett av de på stranden!
* ha ett super fint bröllop!

har massor av drömmar, mål och önskningar i mitt liv.  Jag hade kunnat stå och skriva denna listan i flera timmar och aldrig fått nog.

Kommentarer
Postat av: PWPHOTO

sv: tack så jätte mycket! :)



kram!

2011-08-05 @ 15:39:57
URL: http://pwphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0