Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Just nu så hade jag velat träffa mig själv som 70 åring.. Hade velat ha en pratstund med mig själv, fråga ut mig själv en massa saker, och helt enkelt veta hur mitt liv kommer att se ut i framtiden.. Vill veta ifall jag någonsin uppfyllde mina drömmar i livet, fråga lite personliga och random frågor.. Jag är väldigt nyfiken av mig och hade velat veta allt sånt.
Jag kanske hade kunnat fuska med min framtid och göra om de saker som blev fel till bättre. Utseendemässigt hade också varit intressant att veta, hur jag såg ut som vuxen osv.. Hur många barn jag fick, vem min man var ja lite såna allmäna frågor.
Det dåliga med att få hela sin framtid uppläst är att ens liv senare inte hade känns lika spännande. Mitt liv hade nog känts tråkigt och meningslöst.

ÅÅÅÅH, denna frågan var väldigt svår för mig, vet inte riktigt vem jag vill träffa.. Jag borde få samma fråga ställd om 5 år, då vet jag säkert vem jag hade velat träffa....
Detta inlägget blev kaos, det jag skrev ovanför är mest tankar om livet jag hade velat ha besvarade..
Jag vet är en väldigt weird och drömmande person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0