Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag heter Alexandra, bor i Malmö med min mamma.
2. Jag har en bror som heter Andreas och är 21 år.
3. Jag är halv svensk och halv peruanare.
4. Jag kan tala svenska, spanska engelska och pyyttelite franska.
5. Jag förstår fler språk än vad jag kan tala t.ex portugisiska, italienska, norska, danska ja osv...
6. Jag är väldigt kreativ av mig, älskar att hålla på med kreativa saker, såsom att rita, baka, laga mat..
7. Jag vill öppna företag när jag blir äldre, och vill bo lite överallt i världen.
8. Jag har spelat piano i 9 år.
9. Jag älskar att bada! i havet i pool allt sånt älskar jag!
10. Jag ääääälskar att dansa, kan dansa såna spanska danser och lite av allt möjligt! (:
skrev kort om mig, mer får ni veta någon annan dag! ska fixa mig nu, gå ut med ashanti och sen röra mig mot bo01 kameran följer så klart med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0