world scout jamboree Sweden

är hemma i malmö nu! ska fixa mig sen drar jag på fest. Fyfan som det regnar! sinnes....
här är några bilder jag fotade där, det var så sjuuukt mycket folk som sagt! ifrån när och fjärran, lägg märke till de olika flaggorna!
jag tog en bild med en kinesisk mask, riktigt fina masker hade kineserna med sig! och den första bilden ska föreställa ett parishjul, det fanns ett ställe som var scoutrarnas tivoli, där hade dom byggt olika karuseller som man kunde åka på! allt var gjort av trä..
men måste kila iväg och fixa mig nu.. ha det fint, för det ska jag! ♥

Kommentarer
Postat av: nina

tack hjärtat <3

2011-08-06 @ 22:41:58
URL: http://ninakinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0