älmhult

min dag har varit underbar, trodde verkligen inte att jag skulle bli så överraskad över hur stor scouteventet var! det var sjuuuuuuuuukt mycket människor ifrån hela världen, som var där.
trodde inte heller att det skulle vara såfina killar där! jag blev såå chockad aso...
totalt fanns det 60 tusen ungdomar? något sånt. exakt alla länder var där!
men iaf så var det super duper kul att vara där, gå runt snacka me ungdomar ifrån hela världen och se sig runt i det stora fältet.
har massa bilder jag måååste visa er, men denna dumma datan är fuckt up, det går inte att skriva stora bokstäver och det finns inte nått minneskort uttag! -.-
vi gick och gick i timmar, i hopp om att hitta perus eller chiles tält.. och vi hittade det!!! (helt lycklig, hehe!)
får berätta mer om det nån annan dag, när jag visar er bilderna därifrån. just nu är jag iaf i älmhult, ska nog hem ikväll ska på en lokalfest, några latinos ska hålla i det,så får hoppas att det blir kul!
meen, jag är iaf glad att jag fick chansen att kunna gå på en sån stor sak, helt klart ett minne för livet.  klicka här om ni vill se bilder ifrån det stora eventet från deras egna hemsida. oj ser nu att kungafamiljen hade varit där på besök oxå..
ta hand om er, ciaaao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0